Nieuws

Uw Arbo-/KAM-taken (volledig) uitbesteden ?!

30 augustus 2013

Besteed het aan ons uit. Voldoe aan de eisen én bespaar kosten.

 

Heeft u ook genoeg van dat “arbo- / KAM-gedoe” ?

Zijn (verplichte) KAM-registraties nog steeds niet uitgevoerd? Omdat u en uw personeel:

  • Druk genoeg zijn met uw “eigen” kerntaken.
  • (Te) veel tijd nodig hebben voor KAM-acties omdat het geen dagelijks werk is.
  • Geen zin hebben in dat KAM-gedoe.

Komen externe inspecteurs met onverwachte vervelende verrassingen? Of komt dit nog?

  • Een auditor (VCA*/**, ISO9001 e.d.) met moeilijke vragen en/of opmerkingen. Bijvoorbeeld dat “iets” niet goed is wat u of uw personeel heeft gedaan.
  • Of een arbeidsinspecteur (inspectie SZW) met een bezoekje en/of brief (bijvoorbeeld een boete van € 5000).

Kost uitbesteden dan niet meer? Nee, met ons niet.

Met ons bent u zeker niet duurder uit dan nu (en/of later). Omdat bijvoorbeeld:

U en uw personeel (veel) meer tijd nodig hebben voor KAM-acties omdat waarschijnlijk:

  • Geen dagelijkse KAM-routine bij u en uw personeel aanwezig is. “Ieder z’n vak”
  • Meer uitvoert dan nodig is omdat niet bekend is wat de exacte eisen zijn en/of hoe het eenvoudiger kan.

(Of dat u later nog KAM-acties moet uitvoeren, of KAM-kosten moet uitgeven n.a.v. audittekortkomingen en/of een boete van bijvoorbeeld € 5000).

Besteed uw KAM-taken aan ons uit (voldoe aan de eisen én bespaar kosten).

Wij kunnen KAM-acties in een minimale tijd (én doeltreffender) uitvoeren omdat wij:

  • Dagelijkse routine hebben als KAM-coördinator en zo kort/krachtig mogelijk werken m.b.v. een planmatige aanpak.
  • Werkbare documenten/hulpmiddelen hebben (en weten te vinden).
  • De eisen kennen (en/of weten te vinden). En dus ook weten wat je niet hoeft te doen en/of wat je eenvoudig kan doen.

Interesse? Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.

Wij bespreken graag met u wat passend voor uw organisatie zal zijn. Bijvoorbeeld dat:

  • Wij enkele KAM-taken uitvoeren. En hierbij ondersteuning geven aan uw interne KAM-coördinator m.b.v. gericht/planmatig advies en praktische hulpmiddelen.
  • Of dat wij de meeste of alle KAM-taken bij uw organisatie uitvoeren.

Indien u wenst bieden wij graag een duidelijke offerte aan met informatie over met name de KAM-taken, onze tijdsbesteding in de vorm van periodieke bezoeken, en onze prijs.

 

Met ons heeft u in totaal meer voordeel in tijd (=geld) en inkoopkosten.

 

Met vriendelijke groeten,

Patrick van Rossum

06 48 28 44 88 | info@rossumadvies.nl